fredag 18 januari 2008

En helt annan litteratur

Jag har inte hunnit med att ens beställa boken ännu för nu verkar det som om jag är fast i ytterligare en sådan där sak som jag trodde att jag aldrig skulle fastna för. Jag läser på internet just nu. Två kollegor visade mig (konspiratoriskt...) sina scrapbookingsalster och se, vips så gick jag för första gången in på Tradera och bjöd på en massa finurliga saker. Paketen och kuverten har nu börjat komma in och jag väntar på det STORA paketet med album och allt. Har blivit lovad att det kommer på måndag. Till min stora glädje såg jag att Anna K är en riktig storfräsare i ämnet. KUL! Behöver massor av idéer, tips och råd. Var inne på en seriös scrapbookingsida där de gav matnyttiga råd till nybörjare. Det första rådet var att man inte skulle förköpa sig... Hm, försent! Nåväl, längtar till på måndag då det utlovade paketet ska öppnas. Lovar att beställa boken nu! Ser fram även mot den! Ha en riktigt trevlig helg! / Camilla

2 kommentarer:

Anna K sa...

Kul Camilla :-) Vi kanske båda ska boxas och scrappa ihop ;-) Vi kanske ska lura med fler dessutom.

Annas resa sa...

Camilla! Det trodde jag inte om dig. En scrappare! Men det varkar ju kul och många är frälsta.
Själv "scrappar" jag lite på www.scrapblog.com. Helt digitalt och online
Trevlig helg!