onsdag 18 november 2009

Tack!


Jag ville bara tacka så mycket för den fina boken och det fina bokmärket! Jag vinner aldrig någonting - utom just i bokklubbssammanhang visar det sig! Sweet!
Jag vill också komma med ett anti-boktips för alla er som läst Audrey Niffeneggers "Tidsresenärens hustru" och gillat den. Varning för boken "Her Fearful Symmetry". Jag har just läst ut den och den tappar totalt greppet på slutet tycker jag - och ni vet att jag har stor tolerans för det bisarra och absurda. Felet med boken är förstås inte att den är overklig utan att den är förutsägbar och intetsägande. Läs inte. Jag kanske återkommer med bra boktips senare men just nu var det mest lite roligt att skriva i bloggen igen. Hav tålamod vänner :)

1 kommentar:

Annas resa sa...

kul att du vann! Hoppas att du gilalr boken nu också...:)