fredag 26 september 2008

Så dumt av Mia Törnblom

Så var vi då igång igen efter sommaren! Vi träffades alla hemma hos Jenny och åt "Kyckling special" med kladdkaka som efterrätt. En av våra fröknar kom med en liten kula på magen. Grattis!

Boken som helhet sågades av de allra flesta, men det fanns vissa intressanta avsnitt. Vi konstaterade det svåra med att skriva en bra självbiografi.

Inför nästa träff, som blir hos Anna och Ellinor, ska vi läsa "The Road".

Tack för en trevlig kväll!

// Hälsningar Jenny och Anna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skulle mer än gärna vilja att min kula på magen blev lite större... och då menar jag mest i form av receptet på kycklingen som var så fantastiskt god :-)

Tack för grattiset.

Elinor sa...

Tack för en trevlig bokklubbskväll! Jag sitter här och försöker komma på bra och goda recept.. Jag ska prata med Anna K så kan vi väl försöka få till ett datum redan nu?